Gorenje Group Worldwide Gorenje Slovenija

1. Brezplačna telefonska številka in osebni svetovalec.

Lastnikom aparatov iz programa Extra je na voljo brezplačna telefonska številka 080 22 09. Telefonska številka je aktivna 24 ur na dan. Na tej številki vam je vsak delovnik od ponedeljka do petka med 07.00 in 18.00 uro in v soboto med 8.00 in 13.00 uro na voljo osebni svetovalec, ki vam bo pomagal z vsemi informacijami v zvezi z delovanjem, vzdrževanjem in uporabo vašega aparata. Po potrebi pa vam bo o uporabi aparatov svetoval tudi na domu. Ponoči in med dela prostimi dnevi bo vaše klice beležil avtomatski odzivnik. Klic vam bo osebni svetovalec vrnil prvi delovni dan zjutraj.

2. Servis v 24 urah.

Servisni poseg za vaš aparat lahko zahtevate v vašem profilu preko spletne aplikacije Gorenje Extra. V primeru, da boste okvaro prijavili na delovnik do 18.00 ure, vas bo serviser kontaktiral že naslednji delovni dan po prijavi okvare aparata in se dogovoril za obisk. Serviserju morate ob posegu pokazati garancijski list in račun. V primeru, da ste zaprosili za servis aparata po tej uri, se šteje, da je okvara prijavljena prvi naslednji delovni dan.

3. Brezplačen strokoven priklop aparata.

Ob nakupu aparatov iz programa Extra vam pripada tudi njihov brezplačen priklop. Za priklop zaprosite preko vašega profila na Gorenje Extra spletni aplikaciji. Stranka mora poskrbeti, da je električna in vodovodna napeljava v brezhibnem stanju in v skladu s standardi ter da so narejeni potrebni izrezi v kuhinjskem pohištvu (npr. izrez v pultu za kuhalno ploščo). Aparati morajo biti strokovno vgrajeni, saj Gorenjevi strokovnjaki opravljajo le električne priklope. Stranke naj bodo še posebej pozorne na to dejstvo pri priklopu in ne montaži kuhinjskih nap. Aparati se morajo nahajati v prostoru, kjer bodo priklopljeni. V primeru, da boste zaprosili za strokovni priklop na delovnik do 18.00 ure, vas bo serviser kontaktiral že naslednji delovni dan in se dogovoril za obisk. Serviserju morate ob posegu pokazati garancijski list in račun. V primeru, da ste zaprosili za strokovni priklop aparata po tej uri, se šteje, da je okvara prijavljena prvi naslednji delovni dan.
Nekatere aparate lahko priklopi stranka sama s pomočjo navodil za uporabo. To so vsi aparati hladilno-zamrzovalne tehnike, sušilniki perila, LCD in plazma televizorji in tiste kuhinjske nape, ki so opremljene z električno vrvico z vtikačem. Nekoliko več spretnosti zahteva le priklop pralnega stroja. Aparat smete priklopiti sami, vendar morate biti pozorni na pravilno izveden odtok, zato lahko to namesto vas brezplačno opravi tudi Gorenjev strokovnjak. Strokoven električni priklop pa je potreben pri vgradnih pečicah, kuhalnih ploščah, samostojnih štedilnikih, pomivalnih strojih in tistih modelih kuhinjskih nap, ki nimajo električne vrvice z vtikačem. Ti pogoji v nobenem primeru ne morejo preglasiti navodil za uporabo.

4. Pogoji programa Gorenje Extra.

V program Extra se uvrščajo zgolj aparati, ki so bili kupljeni v Republiki Sloveniji in svojo funkcijo opravljajo na naslovu v Republiki Sloveniji. Bonitete iz programa Extra lahko lastniki koristijo le v času garancijske dobe aparata. Bonitete so vezane zgolj na Gorenje Extra aparate in jih lastnik ne more koristiti za druge Gorenjeve aparate, ki ne sodijo v program Extra. Za čas trajanja popravila Gorenje v skladu z dogovorom s stranko nudi nadomesten istovrstni aparat.