Gorenje Group Worldwide Gorenje Slovenija

Pogosto zastavljena vprašanja

Ali lahko uveljavljam Extra servisni poseg, čeprav sem izgubil račun in ne najdem več garancijskega lista?

Ne, servisnega posega brez garancijskega lista in računa ne morete uveljavljati. Serviser vam bo poseg zaračunal po veljavnem ceniku. Svetujemo vam, da se nam oglasite in poslali vam bomo kopijo garancijskega lista. Oglasite se do trgovca in ga prosite, naj vam izda duplikat računa.

Kaj naj storim, če sem izgubil garancijski list?

Pokličite na 080 2209 ali nam pišite in nam sporočite:

  • serijsko številko aparata (ser.no.),
  • šifro aprata (art.no)
In poslali vam bomo nadomestnega.

Kaj naj storim, če sem izgubil račun?

Oglasite se do trgovca, kjer ste aparat kupili in ga prosite, da vam izda duplikat.

Kaj moram storiti pred priklopom aparata?

Aparat morate prinesti v prostor, kjer bo vgrajen, nato pa ga morate registrirati. Za registracijo potrebujete serijsko številko in šifro aparata, ki se nahajata v spremni dokumentaciji, ki je priložena k vsakemu Gorenjevemu aparatu.

Dostavna služba mi je pralni stroj dostavila v garažo, kopalnica pa je na podstrešju. Ali mi bo Gorenjev serviser pred priklopom stroj prinesel po stopnicah?

Ne. Gorenjeva servisna služba ni usposobljena za varen prenos aparatov. Za to je usposobljena dostavna služba vašega trgovca. Svetujemo vam, da se za storitev vnosa v stanovanje (npr. v kuhinjo ali kopalnico) dogovorite z vašim trgovcem.