Gorenje Group Worldwide Gorenje Slovenija

Vaše Extra ugodnosti

Namen programa Gorenje Extra je, da se še bolj približamo svojim najzahtevnejšim kupcem, spoznamo njihove želje, jih razumemo in gradimo na trajnem in vzajemnem odnosu, katerega cilj je zadovoljstvo obeh. Program je zato zasnovan tako, da vse procese v nakupu in poprodajnem obdobju čim bolj individualiziramo in personaliziramo ter uporabniku prilagodimo visokokakovostno ponudbo Gorenjevih izdelkov.

Ugodnosti programa Gorenje Extra

  • Da bi ugodili vsem vašim pričakovanjem, smo vam vselej na voljo. Na brezplačno telefonsko številko 080 22 09 nas lahko pokličete vsak delovni dan od ponedeljka do petka med 7.00 in 17.00 ter ob sobotah med 7.00 in 12.00. Izven tega časa bo avtomatski odzivnik zabeležil vaš klic. Klic vam bomo vrnili prvi naslednji delovni dan zjutraj.
      
  • Ob nakupu aparata bomo poskrbeli za njegov brezplačen strokovni priklop, naši strokovnjaki pa vam bodo na enostaven način postregli tudi z vsemi tehničnimi podrobnostmi, ki sodijo zraven. 
     
  • V primeru okvare vam nudimo odziv servisa v 24-ih urah vsak delovni dan, v času popravila pa vam na vašo željo priskrbimo nadomestni aparat
     
  • Ko potrebujete osebnega svetovalca, da vam na domu razloži, kako se upravlja z aparati, se z veseljem odzovemo na povabilo. 
     
  • V Gorenjevem razstavno-prodajnem salonu se vam popolnoma posvetimo. Naš osebni svetovalec vam z veseljem predstavi klub Extra, oriše njegovo ozadje in svetuje glede nakupa.

V Gorenju želimo s tem dodelanim in premišljenim »customer care« programom segmentirati svoje kupce in  vsakemu omogočiti posebno izkušnjo, ki se odmika od ustaljenega nakupa in množičnih potrošniških ugodnosti, temveč se usmerja v zadovoljitev individualnih potrošnikovih želja.