Gorenje Group Worldwide Gorenje Slovenija

Kolekcija Gorenje Ora-Ïto White top model Moskovskega tedna mode

Gorenje je 22. oktobra 2008 v Moskvi spektakularno uvedlo novo linijo belih aparatov - kolekcijo Gorenje Ora-Ïto White. Predstavitev je potekala v okvirju odmevnega 20. Moskovskega tedna mode - Moscow fashion week. Ob svečanem odprtju tedna mode je srečno pot novi kolekciji poleg samega oblikovalca Ora-Ïta zaželela popularna hollywoodska zvezdnica Denise Richards.

Zvezdniško lansiranje, ki je bilo deležno mnogo pozornosti obiskovalcev in medijev, je potekalo v snežno belem ambientu kuhinje, scenografsko predelane v didžejski pult, na katerem je goste zabavala najbolj znana ruska didžejka DJ SHE. Ambient predstavitvenega prostora s kolekcijo Gorenje Ora-Ïto White pa so kot hostese krasile top manekenke ruske agencije Fashion, oblečene v bele kreacije slovenskega studia Oktober. Predstavitve se je  udeležila vsa moskovska elita, na čelu z županom Moskve Jurijem Lužkovim in hollywoodsko zvezdnico Denise Richards. Gorenje je z dogodkom ponovno jasno in glasno pokazalo, da s svojimi dizajnersko oblikovanimi izdelki so v samo svetovno elito proizvajalcev bele tehnike.

Dime Rangelov, vodja marketinga v podjetju Gorenje Moskva je dejal: »Ko smo lani javnosti prvič predstavili črno linijo Gorenje Ora-Ïto, smo takoj naleteli na izredno dober odziv in veliko zanimanje. Ker pa je Gorenje postavljalec trendov na področju oblikovanja gospodinjskih aparatov, od septembra dalje ponuja svojim kupcem, ki želijo v sodobnem toku časa posegati po sodobnem dizajnu, tudi različico kolekcije v beli barvi. S tem je Gorenje naredilo revolucionaren premik v dizajnsko belo. Naši prvi odzivi po tej spektakularni prireditvi na moskovskem tednu mode, so tudi tokrat odlični in glede na izvrstno prodajo črne kolekcije, ki je v Rusiji znotraj Skupine Gorenje največ prodamo, pričakujemo tudi izjemen uspeh bele kolekcije.« Gorenje ima v Rusiji močan imidž dizajnske blagovne znamke, po kateri kupci posegajo kot po prvi odločitvi. K nakupni odločitvi pa jih vodi tudi visoka kakovost, napredna tehnologija, prijazne uporabniške rešitve in prijaznost do okolja.